ayt bergerak

29.7.11

Aq sedey ! aq tension ! :(


hye ! salam sume kwn2 ! ermm ... sye sedey la .. ibu sye ckp , thn dpn sye kene pindah skola kt Port Dickson ... sye x mau ! tp ibu ckp , keputusan die muktamad ! aduhh ! 
sye kene pndh sbb .. sbb hal family la .. tp , secret la .. x lh gtau kowng . hehe . sowi ye ... yg sye risau , blh ke sye sesuaikn dri kt skola bru 2 ? blh ke sye sesuaikn dri ngn kwn2 bru , cikgu bru ? 
kwn2 , spe yg ade pengalaman pndh skola , please share ngn sye ye . erm ... ten kiu ye ! syggg kowng ! bye ! <3

14.7.11

rElAx2 JaP ! :) jOm BrTeKa-TeKi !

Teka-teki: Hitam dan berpeluh.. Ha.. Aper2??


Jawapan: semut hitam tengah berjogging.. huhuhu

Teka-teki: Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung?

Jawapan: Seluar dalam ler.. haha


Teka-teki: Antara kapal terbang dengan kuih lepat liat, mana satu yang paling tinggi?

Jawapan: Kuih lepat liat la sebab kapal terbang sampai langit je, tapi kuih lepat sampai lelangit!


Teka-teki: Banyak2 kotak, kotak apa yang takleh angkat?

Jawapan: Kotak penalti lah.. wawawa!

Teka-teki: Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar???

Teka.. teka.. kalo terer!

Jawapan: Selipar mana boleh buat gali tanah, guna cangkul lar hue hue hue!!


Teka-teki: Bulu bertemu bulu kulit bertemu kulit makin tambah rapat makin nikmat rasanyer!
Jawablah kalau bijak sangat!

Jawapan: Haah.. mulalah otak kuning, MATA lah jawapan nyer..!

Teka-teki: 3 kepala, 6 mata, 8 kaki. Apakah bendanya tu?

Jawapan: Koboi naik kuda bawak ayam.

Teka-teki: Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan.

Jawapan: lilin masa sambut EPI BESDAY


Teka-teki: Scorpion kaler apa?

Jawapan: Kala jengking lah.. senang pun takleh nak jawab!

Teka-teki: Dalam banyak2 kera, kera ape yang pandai menaip???

Jawapan: Kerani


Teka-teki: Ada sorang imam, tengah semahyang pastu ada sekor anjing
lalu kat depan dia. Pastu dia jilat kaki dia, BATAL TAK AIR SEMAYANG
IMAM TU???

Jawapan: Mana batal sebab anjing tu jilat kaki dia sendiri!


Teka-teki: 4 orang awek cun berpayung dengan satu payung tapi nape tak basah langsung??

Jawapan: Sebab tak hujan aduhai! Dahlah malaslah nak tanya lagi soalan bebudak pun takleh nak jawab!!

Yg nih.. jangan pikir bukan2 plak ek...

1) Jilat-jilat bila dah basah baru cucuk, jilat-jilat bila dah basah baru cucuk.

Jawapan : Masukkan benang dlm lubang jarum

2) Banyak-banyak bas, bas apa yang pandai?

Bus skolah lah... The OnLY bus yng pergi skolah

3) Banyak-banyak mi, mi apa yang boleh makan ngan ais?

Jawapan : Milo AIS

4) Kenapa anjing kencing angkat sebelah kaki

Jawapan : Sbb kalau angkat dua kaki jatuh lah.. hahahahha

5) Apa binatang, badan kecik macam semut tapi mata besar "bulb" mentol

Jawapan: Semut bermate BENGKAK hahahahha

6) Mana lagi tua, motorsikal ke kereta?

Jawapan : Motosikal sbb dia pakai tongkat

7) Kangkang peluk, kangkag peluk, bila dah dekat climax petik buah

Jawapan: Panjat pokok kelapa amek BUAH KELAPA

Ahmad bin Abu, kambing bin apa?

Jawapan : Kambing binATANG

9) Bagaimana nak bezakan ikan betina ngan ikan jantan?

Jawapan : Betina ikan duyung jantang ikan BAKAR maner der betina name BAKAR ;D

 1) Lubang ape yang rasanye hangat,nikmat dan nyaman?

 jwpn: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik.

 2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?

 jwpn: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M

 3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?

 jwpn: Kuih salah bikin.



 4) Binatang ape yang power dlm bab berKarate?


 jwpn: Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.

5) Siape yang menemukan dompet kulit?

 jwpn: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan
 kepada saye.

7) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?

 jwpn: Pintu yang ade tulis 'TARIK'

8 ) Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?

 jwpn: Pembohong...

 9) Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?

 jwpn: Usus

 10) Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?

 jwpn: Kutu rambut

 11) Nenek sape jalannya meloncat-loncat?

 jwpn: Neneknye si katak

 12) Kenape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?

 jwpn: Sbb lelaki ni kan 'buaya'(jgn mrh ye ! hehe :)

13) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?

 jwpn: - Sekretari baik..................'Selamat pagi tuan'
 - Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan'




14) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?


 jwpn: Dua-dua tak kenal korang...hehe

 15) Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?

 jwpn: Tukang gali kubur



16) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?




 jwpn: Tahi hidung



 17) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?


 jwpn: Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat...



 18) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?


 jwpn: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ...gile ape...



 19) Gajah terbang dengan ape?


 jwpn: Dengan susah payah......



Dalam Banyak2 air,air apa yg paling berani?


Ha.Ha.Ape bende tu?! Kalau nak tahu, jawapan yg sebenarnye ialah air terjun..sebab dia berani terjun!!!! Ha!!! Ha!!! Ha!!!!



Banyak- banyak binatang...binatang apa keluar haid...


jwpn: kura-kura..ala tu pun tak tahu...keluar HEAD....tak paham jugak.ala kepala le..



Dlm bnyk2 binatang..... bntg ape yg bertelur dan beranak.....kira 2 alam la niiii..... ha jwp2.... ...siput babilaaaaa.....ye la siput bertelur...babi beranak....



Kalau anda ni semuanya pandaiiii cuba teka, banyak-banyak sungai,
sungai apa yang paling berat?
Jawapannya ialah Sungai Besi...Ha...ha...ha...



Kereta dengan motor, mana lebih tua?
jawapannya adalah motor,sebab motor pakai tongkat...


Dlm banyak- banyak pokok,pokok apa yg baik hati?
jwpn dia pokok pisang sebab dia keluarkan jantung dia.



Ni dia satu lagi teka teki dari aku..huruf jawi apa yang ada angin...
huruf TA dan YA laa... kan jadi TAYAR tu

kasut apa yang paling keras?
Kasut batu..salah maa.. kasut BATA laaaa...muhahaha..lawak ka?

Sebuah bas telah berhenti secara mendadak kerana hampir terlanggar
seekor katak.apakah yang akan turun dahulu selepas pemandu itu behenti?
jawapannya ialah meter bas tulah

Antara huruf A hingga Z,banyak-banyak huruf tu..mane huruf yang boleh kahwin ...ahhh sape dapat jawab????
jawapannya ialah...huruf i ngan u lerrr..hehehehehe.nih antara
pasangan bercinta lerrr ..hehehehe 

5.7.11

mCm MnE nK bUaT ?

assalamualaikum ! hye kwn2 ! ari ni sye nk cite 2 bende . first , mse PSV tdi , kitorng kene msok pertandingn mereka corak T-shirt . erm .. cm ne nk wt ek ? sye ni bkn nye reti nk mereka reka ni .. tpi x pe la .. kene anta ari Khamis . rsenye lh siap kot sblm ari 2 . arap2 menang ! hehe .. yg kedua plak , mse PSK tdi , sye ngn geng2 sye tgh bincang psl tugasan PSK yg kitorng kene wt . tgh sye ngn diorng brbincang , tetibe je makhluk asing dlm kls kitorng 2 cri psl ngn sye . ade ke die g baling kertas kt kpala sye ni ? giler btl ! pas2 ape lgi .. gado ar kabornye ! sye ketok tgn die , die ketok blk tgn sye ! eeee .... geramnye !!! sakit ati btl la ngn die 2 .. cm ne la blh ade manusia gilerr dlm kls sye skank ni ? .. so , ape nk wt ? sabor je lah ~